Colchuck Lake Hike: la ce să ne așteptăm în timpul răsăritului

gata să profite de zilele trecătoare de vară cu o excursie epică la Washington? Vă prezentăm … excursia Colchuck Lake!

acest lac superb face parte din sălbăticia lacului alpin mai mare, care este denumită în mod obișnuit cea mai pitorească parte a lanțului muntos Cascade.

este unul dintre gateway-urile și primele opriri ale multor trasee de backpacking, dar și accesibil publicului larg pentru o excursie de o zi provocatoare, dar realizabilă, pentru căutătorii de aventuri din Pacific Northwest.

Lacul Colchuck este doar unul dintre numeroasele lacuri alpine pitorești și este o destinație populară, deoarece excursioniștii o pot realiza într-o singură zi.

nu sunt necesare permise peste noapte! Exact asta am făcut – iar prietenii noștri Kevin, Cameron și Tessa ni s-au alăturat pentru o excursie de neuitat la răsărit.

în această postare, împărtășim povestea noastră și sperăm să vă inspirăm să vă faceți propria excursie de o zi pentru a vedea Lacul Colchuck!

vedere la Lacul Colchuck în timpul răsăritului (TheMandagies.com)

Colchuck Lake view în timpul răsăritului soarelui (TheMandagies.com)

înainte de a începe…

acest lac face parte din Pădurea Națională Okanogan-Wenatchee.

aceasta înseamnă că este necesară o trecere de pădure de Nord-Vest pe bord pentru parcarea trailhead.

din fericire pentru tine, o trecere este foarte ușor de obținut. Puteți cumpăra unul online și îl puteți trimite prin poștă sau îl puteți cumpăra personal la magazinele locale de articole sportive precum REI, Big 5 și alți câțiva comercianți cu amănuntul în aer liber.

sunați înainte și asigurați-vă că au unele în stoc!

dacă nu doriți să cumpărați un permis anual, există, de asemenea, o opțiune pentru a imprima propriul dvs. permis de zi (cu data dvs. specifică de drumeție) și pur și simplu afișați-l pe tabloul de bord al mașinii dvs. la potecă.

cel mai apropiat oraș de potecă este Leavenworth, Washington.

puteți alege să stați peste noapte în acest adorabil oraș bavarez sau puteți campa la mai multe campinguri din apropiere înainte și după drumeție.

apel de trezire

excursia pe Lacul Colchuck a fost pe lista noastră de găleți din Pacificul de nord-vest de când ne-am putut aminti, așa că am fost aproape prea încântați să dormim când am decis în cele din urmă să o facem.

știam că vrem să ajungem la răsăritul soarelui, așa că, după câteva estimări ale timpului de drumeție și timpii de conducere, ne-am dat seama că avem în față un șocant apel de trezire la ora 12:30. Am dormit probabil două ore înainte de a fi timpul să ne ridicăm și să ne pregătim pentru drumeția de 8 mile înainte. Eram prea entuziasmați!

vrei să faci drumeții în timpul răsăritului? Nu uitați să împachetați un far, o căciulă și o haină ușoară. Era foarte frig la lac dimineața, chiar și vara!

Berty mănâncă clătite la Colchuck Lake

Noțiuni de bază la poteca

după cum sa menționat mai sus, orașul cel mai convenabil de la poteca ar fi Leavenworth, Washington.

dacă ați fost dornici de camping în jurul zonei în loc de ședere în oraș, vă sugerăm să descărcați o aplicație de constatare tabără numit Dyrt. Este cea mai mare aplicație de căutare a Campingului de pe piață și vă puteți filtra preferințele pentru a găsi locul potrivit pentru grupul dvs. Încercați lor de membru pro gratuit pentru 90 de zile, atunci când se utilizează MANDAGIES90 codul nostru!

din oraș, poteca spre lacul Colchuck hike se află la 40 de minute de mers cu mașina. Primele 20 de mile sunt pe un drum asfaltat (Icicle Creek Road), dar după ce faceți stânga în zona de campare Bridge Creek, drumul se transformă în murdărie, care este National Forest Road 7601.

aveți grijă la gropi și denivelări pe drum! Dacă sunteți în speranța de a veni în timpul iernii, vă sugerăm să fiți pregătiți cu elementele potrivite pentru trusa de urgență pentru mașini de iarnă, precum și cu crampoane sau rachete de zăpadă pentru drumeția dvs. Există alte câteva drumeții de iarnă din Washington în zonă, cum ar fi vizitarea lacului Wenatchee!

Stai Câteva Zile? Dacă doriți mai multe idei pentru drumeții de o zi, există multe trasee în această zonă a munților Cascade. Traseele din apropiere sunt Eightmile Trail, Stuart Lake Trail și descântecele din zona sălbatică a lacurilor Alpine.

excursia lacului Colchuck

am început excursia noastră în jurul orei 2:30-3:00.

nu am reușit să ne orientăm spre împrejurimi pentru că era încă foarte întuneric afară.

ne-am bazat pe farurile noastre pentru a arăta calea din fața noastră și nu am petrecut prea mult timp uitându-ne în jur la peisajul din apropiere.

este posibil ca acest lucru să fi funcționat în favoarea noastră, deoarece nu am fost distrași de vederi sau momente pitorești!

între mile 2 și 3, va exista o furculiță în calea.

drumul drept înainte va duce la Lacul Stuart (și este etichetat cu un semn de lemn), dar veți dori să faceți stânga pentru a continua pe calea spre Lacul Colchuck. A

fter două treceri de pod jurnal, calea va primi mai rockier cu mai multe switchbacks. Câștigul de înălțime crește semnificativ în această zonă, așa că faceți o pauză de ultimul pod înainte de a începe ascensiunea.

ne-a luat puțin peste 3 ore să ajungem la Lacul Colchuck. Am fost cu siguranta merge într-un ritm mediu, cu un pic de urgență pentru a face înainte de răsărit!

Sfaturi De Top Pentru Colchuck Lake Excursie Pe Jos:

• pregătiți – vă pentru o creștere rapidă a altitudinii
  • Pace-traseul are o lungime de 8 mile
  • traseul poate deveni prăfuit în timpul verii, așa că lăsați spațiu între excursioniști
  • aduce multă apă și gustări

Citeste mai mult: 20 de drumeții energizante în PNW

Kevin Kinghorn pe Colchuck Lake Hike

Kevin Kinghorn pe Colchuck Lake excursie pe jos

Berty Mandagie pe Lacul Colchuck excursie pe jos

Berty Mandagie pe Colchuck Lake excursie pe jos

ajungând la lac

am ajuns la Colchuck Lake tocmai la timp!

soarele începea să răsară, așa că cerul se aprindea cu portocale strălucitoare, galben și roz.

din moment ce suntem cu toții fotografi, am petrecut mult timp făcând fotografii ale reflecției și am așteptat cu răbdare ca lumina să ajungă în vârful munților de peste lac.

de fapt, am împachetat tăiței de piscină în așteptarea săriturilor în lacul glaciar, dar a ajuns să fie prea rece pentru a încerca.

s-ar putea să fi fost mai probabil să se întâmple dacă am fi urcat în mijlocul zilei, dar lipsa luminii solare pentru a o încălzi a făcut ca aceasta să fie foarte foarte rece! Este un obiectiv pe care cu siguranță îl avem pentru data viitoare, deoarece știm acum că nu este ultima noastră călătorie la Colchuck Lake!

există o mulțime de locuri de camping în jurul lacului, împreună cu o toaletă improvizată groapă prea! Dacă aveți de gând să tabără aici, asigurați-vă că pentru a asigura permisele corespunzătoare și urmați lăsa nici o urmă principii, astfel încât grupul după vă puteți bucura de zona, precum și.

Citeste mai mult: Fotografie de călătorie: 8 practici ușor pentru a îmbunătăți imaginile

Emily Mandagie la Colchuck Lake, Washington (TheMandagies.com)

Emily Mandagie la Lacul Colchuck, Washington (Sandagies.com)

doi bărbați în picioare de Colchuck Lake, Washington

mic dejun cu prietenii și o vedere

trezirea la miezul nopții și drumeții prin noapte…ai crede cel mai bine am fost foame.

am împachetat mai multe batoane de proteine și chiar am împachetat clătite și slănină pe care le făcusem cu o seară înainte.

acele clătite au fost un motivator imens pentru a ajunge în vârf și le-am scos imediat și am avut o mini sărbătoare pe o stâncă cu vedere la reflecția lacului Colchuck.

una dintre cele mai bune părți ale acestei excursii a fost să o facem cu prietenii noștri. Am petrecut ore întregi vorbind despre lucruri aleatorii și gânduri distractive despre dezbaterile Lord of the Rings vs Game of Thrones.

ne-am ajutat să ne împingem reciproc înainte și să ajungem în vârf…abia înainte de răsărit!

sunt momente ca acestea în care ne vom uita înapoi la fotografii și ne vom aminti de râsete, clătite și vremurile bune pe care le-am avut în timpul acelui răsărit. Lacul a fost rece și toate, dar se pare că prietenii noștri sunt mai reci.

mulțumesc, Kevin, Tessa și Cameron pentru unul dintre cele mai bune răsărituri de vară!

Citește mai mult: 8 motive vitale pentru care ar trebui să călătorești cu prietenii

mâncând clătite după excursia lacului Colchuck (TheMandagies.com)

mănâncă clătite după Colchuck Lake Hike (TheMandagies.com)

Emily turnând sirop pe clătite la Colchuck Lake, Washington (TheMandagies.com)

trei bărbați care fac fotografii la Colchuck Lake, Washington (TheMandagies.com)

Emily Mandagie poartă în aer liber voci Apparel la Colchuck Lake (TheMandagies.com)

prieteni vizionarea răsărit de soare la Colchuck Lake, Washington (TheMandagies.com)

coborârea

după ceva timp de odihnă și recuperare (și ospăț!) la Lacul Colchuck, ne-am întors cu reticență până la mașină.

am făcut mult mai multe fotografii pe drumul de întoarcere de la lac, deoarece a fost mult mai ușor să vedem împrejurimile noastre după ce soarele a răsărit.

deși ați putea crede că coborârea ar fi mai ușoară/mai rapidă, a fost nevoie de aproape aceeași perioadă de timp pentru a coborî ca și drumeția.

acest lucru se datorează faptului că traseul a fost stâncos și rădăcini prea mare intersectat calea. Nu puteam doar să alergăm pe cărare – trebuia să ne urmărim pasul!

în general, ne-a luat aproximativ 2,5 ore pentru a ajunge la fund. Pentru comparație, excursia noastră a durat 3 ore.

Podul Colchuck Lake Hike

Gânduri finale-a fost este în valoare de trezire la miezul nopții?

excursia pe Lacul Colchuck a ajuns să fie cel mai devreme apel de trezire pentru o excursie pe care am făcut-o vreodată.

în timp ce am dormit poate una sau două ore toată noaptea, călătoria a fost prea interesantă pentru a ne îngriji de lipsa somnului.

a fost cu adevărat o experiență incredibilă să văd Lacul Colchuck dimineața devreme.

soarele care a lovit vârfurile munților a fost o experiență incredibilă și una pe care doar o mână de excursioniști o pot vedea.

singurele schimbări pe care le-am face ar fi să împachetăm apă suplimentară și straturi de lumină mai calde. Am tras straturi în timp ce drumeții, dar la lac, a devenit rapid rece!

vedere a lacului Colchuck, Washington (TheMandagies.com)

Ghid de viteze pentru Colchuck Lake excursie pe jos

gata să ia pe traseul tine?

deoarece aceasta este o excursie mai lungă decât majoritatea, împărtășim niște unelte care fac călătoria mai ușoară și mai plăcută.

enumerate mai jos, suntem de partajare unele esențiale pentru a împacheta cu tine în timp ce drumeții Colchuck Lake. Rețineți că acest lucru este pur și simplu pentru o excursie de o zi, fără a vă pregăti pentru excursii de mai multe zile!

*singura adăugare la această listă ar fi un far dacă intenționați să faceți drumeții înainte de răsăritul soarelui.

Pantofi

pachet

Sticla de apa

protecție solară

Geacă impermeabilă

costum de baie

ai urcat vreodată pe Lacul Colchuck? Cum a fost experiența ta? Ne-ar plăcea să auzim despre asta în comentariile de mai jos!

mai multe drumeții inspirație pentru statul Washington

10 drumeții frumoase în statul Washington

excursie Wallace Falls Trail lângă Stevens Pass

Apus de soare la Rattlesnake Ledge

la Push Beach Camping sfaturi

izvoare termale pitorești în Munții Cascade

în ceva mai multă inspirație pentru drumeții? Consultați Consiliul nostru din Washington pentru mai multe idei de trasee pe Pinterest!

excursie pe jos una dintre cele mai frumoase trasee din Washington. Colchuck Lake hike este un traseu de 8 mile dus-întors, cu vedere spectaculoasă la Munții Cascade din nord-vestul Pacificului. Faceți clic pe postare pentru a citi cum să vă pregătiți pentru propria călătorie! # colchucklake # drumeție # themandagies # washington # PNW # PacificNorthwest # în aer liber # vară # prieteni # călătorie # drumeții
Hike una dintre cele mai frumoase trasee din statul Washington - Colchuck Lake hike! În această postare, vă arătăm tot ce trebuie să știți despre drumeții la acest lac în descântece, ce să împachetați pentru călătoria dvs. de drumeții, fotografii frumoase PNW și multe altele! Salvați acest lucru pentru următoarea călătorie la Washington! # washington # drumeții # cascade # farmece # vară # răsărit # fotografie # westcoast # PNW # pacificnorthwest # washingtonstate