Buget de călătorie Belize: cât costă o călătorie în Belize?

Oh, Belize: ai fost frumoasă, ai fost acasă la unul dintre turneele noastre preferate până în prezent și ai fost foarte scumpă pentru regiunea ta–bugetul nostru de călătorie pentru Belize a fost mult mai abrupt decât țările din apropiere!

am planificat în mod intenționat o ședere mai scurtă în Belize decât în Mexic și Guatemala vecine, pentru că știam că costul unei călătorii în Belize ne va întinde obiectivele de cheltuieli.

chiar și cu avertismente, totuși, prețurile ridicate din Belize au venit ca un șoc după puțin peste șase săptămâni în Mexic–și, ca urmare, ne-am limitat sever excursiile acolo.

costul Total: $1085.29, $90.44 / zi, $ 45.22/persoană / zi

toate prețurile sunt în USD.

cazare: $534.48 pentru 12 nopti, medie de $44.54/noapte

am stat o cameră privată într-o pensiune din Placencia pentru $54.50/noapte și o cameră la un hotel de buget cu aer condiționat și o baie proprie în San Ignacio pentru $34.58/noapte.

unde am stat în Belize

Placencia: Sailfish Resort — opinia noastră despre Sailfish Resort este una dintre extreme. Bun: proprietatea a fost bine întreținute, personalul foarte frumos, WiFi excelent, și catelus rezident (Einstein) a fost adorabil. Rău: nu a / c, cea mai mică cameră în care am stat vreodată (și asta spune ceva!), și băi comune, care ne-a cerut să meargă în afara, în jos un zbor de scări și la partea din spate a proprietății pentru a le accesa–nu o mulțime de distracție în mijlocul nopții, mai ales dacă plouă ca în timpul trei dintre nopțile noastre acolo.

verdictul nostru? La fel ca Placencia, Sailfish Resort a fost destul de frumos în unele zone, dar prea scump ($54.50/noapte USD pentru o cameră privată) pentru ceea ce a fost.

San Ignacio: Acropolis Maya Hotel-în cea mai mare parte, Acropolis Maya Hotel a fost exact ceea ce ne-am aștepta de la un hotel de buget: curat, dar nu de lux și într-o locație decentă. Proprietarul a fost prietenos, iar curățenia s-a întâmplat aproximativ o dată la două zile.

dezavantajul major? A / C nu este inclus în preț, în ciuda faptului că a fost listat în acest fel pe Booking.com. Am fost în măsură să negocieze costul jos unele din cauza confuziei, dar a lăsat un gust foarte rău în gura noastră, atunci când am plecat.

transport: $37.00

am folosit doar două runde de transport în timp ce în Belize: un autobuz de la Belize City (unde am ajuns din Mexic) La Placencia, și unul de la Placencia la San Ignacio.

am reușit să mergem oriunde trebuia să mergem în ambele destinații, ceea ce a fost un pic de ușurare pentru bugetul nostru de călătorie din Belize.

Restaurant Alimente: $197.08

alimente a fost foarte scumpe în ambele Placencia și San Ignacio, deși puțin mai mult în Placencia–am petrecut, de obicei, $15-20 pentru noi doi să mănânce o masă.

am găsit niște mâncăruri delicioase de stradă lângă piața în aer liber din San Ignacio, care ofereau o valoare mult mai bună decât restaurantele tradiționale.

alimente: $69.68

costurile noastre alimentare au fost în mare parte limitate la Placencia, în cazul în care șocul autocolant ne-a condus pentru a încerca să evite restaurante. Mâncarea a fost mult mai scumpă decât în SUA–gândiți-vă la 2-3x prețul pentru multe articole.

fiind o țară atât de mică, Belize importă o mare parte din alimentele sale, ceea ce îmi imaginez că contribuie la creșterea prețurilor.

inclusiv mese restaurant, $11.12 / persoană / zi din bugetul nostru de călătorie Belize a mers la alimente.

Tours & excursii: $205.55

din cauza uitam bugetul nostru de călătorie pentru Belize cu atenție, am limitat cât de multe activități am luat parte în timp ce acolo, și din păcate, nu eșantion oricare dintre site-uri se arunca cu capul incredibil în Belize.

am făcut exact trei tururi / excursii: 10 dolari pentru a vizita Calah Pech, 18 dolari pentru a vizita Sanctuarul Iguana verde din San Ignacio și 177,55 dolari pentru turul peșterii ATM.

turul ATM a fost incredibil și a meritat prețul, dar se clasează și ca fiind cea mai scumpă excursie de o zi pe care am făcut-o de la începerea călătoriilor noastre în Mai 2016.

San Ignacio, punctul de salt-off la Pestera ATM, deși, a fost absolut oprire nostru preferat în Belize–dacă ne întoarcem, vom planifica o ședere mai lungă acolo, și poate verifica ruinele, cum ar fi Xunatunich, de asemenea.

diverse: $41.50

din fericire, o excursie de 12 zile nu a dus la multe cheltuieli diverse-1,50 USD pe lipici Krazy pentru a–mi repara carcasa telefonului mobil și 40 USD pe taxele de ieșire din Belize sunt tot ce a căzut în această categorie.

unul dintre lucrurile pe care încercăm să le ținem cont în timp ce scriem bugete nu este doar numere, ci valoare–am scris recent că unul dintre lucrurile mele preferate despre călătoria noastră recentă în Mexic a fost că nu numai că era accesibil, dar că am primit atât de mult pentru banii noștri.

într-o notă similară, locuri precum Paris pot fi mai scumpe decât locuri precum Bangkok, dar valoarea pe care o oferă Parisul merită vizitată (ceea ce nu înseamnă că Bangkok nu oferă și valoare proprie!).

în acest moment al vieții noastre, Belize nu a găsit echilibrul corect de cost și valoare pentru noi. Într-o călătorie pe termen lung, cum ar fi ceea ce suntem, nu ne-am putut aduce, de exemplu, să experimentăm scufundările din Belize, când scufundările mult mai accesibile din Honduras sunt chiar înainte în viitorul nostru și experiențele noastre incredibile de scufundări pe Koh Tao nu sunt foarte departe în trecutul nostru.

în afara scufundărilor (care, desigur, ar trebui să fie legendare), nu am putut găsi prea multe lucruri care să facă Belize suficient de distincte pentru a justifica petrecerea timpului într-una dintre cele mai scumpe țări din America Centrală.

este demn de remarcat faptul că ratele de schimb actuale au afectat și bugetul nostru de călătorie din Belize: dolarul Belizean este legat de USD la un raport 2:1. În timp ce USD fiind în prezent foarte puternic este, evident, ceva de care beneficiem în general, a făcut contrastul prețurilor cu Mexicul (al cărui peso se află la unul dintre cele mai scăzute puncte față de USD în ultimii ani) foarte evident.

pe baza a ceea ce am văzut companiile de turism care fac publicitate și oamenii pe care i–am întâlnit pe drum, pare popular să vizitezi Tikal în Guatemala ca o excursie de 1-2 zile din Belize-dar simt contrariul. Pentru un călător pe termen lung sau cineva care este pe un buget, aș argumenta că este mai bine să se concentreze călătoriile pe Guatemala de Est și să ia o excursie de 1-2 zile la Belize pentru a vedea Pestera ATM!