Mâinile pe: Magic Leap one review

Iată Magic Leap One. După ani de dezvoltare secretă și o cantitate imensă de hype despre designul său elegant și imagistica holografică, setul cu cască premium de realitate augmentată Magic Leap este acum pe piață.

Ei bine, cel puțin în America de Nord. Lansarea începe lent – este disponibilă doar într-o mână de orașe americane de pe site-ul Magic Leap inițial-deși setul cu cască va veni cu siguranță în Europa și în alte regiuni în viitorul apropiat.

deocamdată, însă, foarte puțini oameni au avut șansa de a încerca setul cu cască Magic Leap One și suntem aici pentru a vă oferi primele impresii despre utilizarea dispozitivului de 2.295 USD (aproximativ 1.700, 3.000 USD), care vă permite să vedeți imagini AR suprapuse pe lumea din jurul vostru, spre deosebire de lumile virtuale închise ale VR.

demo-ul nostru a fost limitat la câteva niveluri de Angry Birds: First Person Slingshot, o experiență AR din jocuri de rezoluție care este disponibilă gratuit pe Magic Leap World, magazinul propriu Magic Leap pentru jocuri și alte conținuturi AR. Bazat pe popularul joc mobil Angry Birds, jocul AR vă vede folosind o praștie în spațiul tridimensional-deci cum a fost?

• ce este realitatea augmentată? Tot ce trebuie să știți despre AR

Design

este sigur să spunem că Magic Leap nu a scăpat de aspectul căștilor. Căștile AR nu au avut întotdeauna cea mai bună reputație pentru designul elegant – vezi, de exemplu, Google Glass cu aspect infam. Dar crearea neapologetică a unui produs premium a permis Magic Leap să se gândească serios la design și să creeze ceva spectaculos de privit.

forma Magic Leap One se află undeva între ochelarii inteligenți și vizorul realității virtuale. Nu este voluminos, dar banda groasă din jurul capului îl împiedică să arate ca o pereche de ochelari reciclați. În timp ce nu vă puteți încadra în mod realist în propriile ochelari dedesubt, puteți furniza lentile de prescripție care se fixează magnetic pe interiorul vizierei.

Magic Leap one recenzie: căști

setul cu cască se fixează de-a lungul părților laterale și din spate ale capului, fără curele deasupra. S – ar putea să credeți că acest lucru ar exercita o mare presiune asupra templelor, dar chiar și atunci când este strâns strâns, Magic Leap One rămâne confortabil-cel puțin pentru sesiunea noastră de joc de 20 de minute – și Magic Leap pare să se fi gândit prin distribuția greutății sale într-un mod inteligent.

Magic Leap One vine în două dimensiuni, fiecare unitate având o bandă reglabilă în spate pentru a se potrivi cu dimensiunea exactă a capului. Jantele din jurul lentilelor vor bloca oarecum colțurile vederii, dar lentilele oferă încă un câmp vizual destul de larg.

controlerul este mult mai în conformitate cu căștile AR / VR existente pe piață. Are forma unui deget supradimensionat. Îl închideți într-o mână, folosind un trackpad sensibil la atingere pentru a vă deplasa prin meniuri, în timp ce comenzile de mișcare vă permit să fluturați un cursor, o praștie, o armă sau altfel în fața dvs. Există, de asemenea, două butoane de pe partea inferioară pentru diverse utilizări (în demo-ul nostru, pentru ‘ardere’ praștie), și ni se spune că Magic Leap este cu scopul de a patch-uri în sprijinul pentru un al doilea controler pentru jocuri cu intrări mai complexe.

sunteți neatins din punct de vedere tehnic, nu trebuie să vă bazați pe un computer sau computer extern, deși va trebui să fixați un dispozitiv mic în formă de disc într-un buzunar sau o centură pentru a alimenta simulările, care se conectează printr-un cablu la setul cu cască principal (acesta atârnă în afara buzunarului pentru a nu se supraîncălzi).

Magic Leap one recenzie: hardware

performanță

în ciuda faptului că este o cască de realitate augmentată extrem de avansată, de generație următoare, Magic Leap One se simte destul de natural de utilizat.

in loc sa te imbrace in spatele unei viziere, ochelarii AR genereaza ‘lumina digitala’ la diferite adancimi pentru a da aspectul unor obiecte realiste in campul vizual – toate acestea permitandu-te sa fii constient de spatiul din jurul tau.

directorul creativ al Rovio pentru realitatea extinsă, Sami Ronkainen, a comentat cum „în sistemele VR, aveți întotdeauna afișaje chiar în fața ochilor. Dar cu aceste afișaje de lumină, vă puteți concentra pe distanțe diferite, ceea ce reduce tensiunea asupra ochilor și este mai mult ca și cum ați privi obiecte din lumea reală.”

Angry Birds: prima persoană Slingshot AR joc

a putea vizualiza imagini AR în lumea reală din jurul tău înseamnă că nu ai același sentiment de imersiune – și izolare – pe care îl experimentezi atunci când intri într-o altă lume în VR. Ești în aceeași cameră, cu aceeași mobilă; mai sunt și alte lucruri acolo. Într – o lume din ce în ce mai dominată de tehnologie, un set cu cască care nu vă închide complet din lumea exterioară pare a fi o cale destul de atractivă înainte-este doar o rușine pentru prețul astronomic.

am găsit jocul Angry Birds la fel de vesel ca orice intrare mobilă, cu o mulțime de noutăți tridimensionale adăugate. Construit în motorul de joc Unity, stilul de artă desenată și umorul jocului se întâlnesc bine în 3D, în timp ce bucuria de a vedea că lăzile se prăbușesc și porcii verzi se rostogolesc pe o masă din viața reală nu poate fi subestimată.

suntem foarte obișnuiți și plictisiți de jocurile VR care vă țin la fața locului în timp ce lumea se aranjează în jurul vostru. Jucând un joc AR care vă permite să vă plimbați prin cameră, căutând cel mai bun unghi din care să dați jos o grămadă de platforme șubrede, se simte extrem de răcoritor.

există un ușor sentiment de deconectare care vine cu jocul unui astfel de joc mobil rudimentar pe un set cu cască care costă peste 2.000 de dolari. Ca o dovadă a conceptului pentru tehnologia AR Magic Leap, totuși, este greu să critici experiența – și veți obține în continuare 28 de niveluri și cel puțin 10 ore de redare în titlul gratuit.

verdictul Timpuriu

ceea ce face Magic Leap One atât de captivant este conștientizarea spațiului în care vă aflați. Nu proiectează doar imagini în aer, ci le potrivește mai degrabă într-un spațiu fizic. Angry Birds: Prima persoană praștie se potrivește perfect la suprafața unei mese camera de zi. Porcii verzi se rostogolesc pe podea sau zboară pe fereastră. Structurile virtuale se prăbușesc în spațiul de 360 de grade, la fel ca cele reale.

ne-am aștepta să vedem iterații viitoare ale Magic Leap One îmbunătățind în continuare interfața cu utilizatorul, cu posibilități suplimentare pentru Controlere, o viziune mai puțin restrictivă și puterea de calcul pentru a crea experiențe AR la o scară tot mai mare. Dar deja designul elegant și experiența naturală a utilizatorului oferă o bază solidă pentru dezvoltatori pentru a începe să creeze utilizări interesante și inovatoare pentru căștile AR.

deocamdată, și având în vedere prețul său, Magic Leap One cu greu ar putea fi descris ca o achiziție convingătoare. Dar dacă ajung destui Dezvoltatori la bord și tehnologia devine suficient de ieftină pentru a ajunge în mâinile mai multor consumatori – și în alte țări decât SUA – s-ar putea dovedi totuși utilă.

• Magic Leap One: Data lansării, prețul și caracteristicile

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.