MidwestWeekends.com (mobil)

schiorii se odihnesc pe vârful Bardon din Parcul Magney-Snively.

Vizualizați toate imaginile

când nu este suficient de frig sau zăpadă în Duluth, nativii încep să bâzâie.

acest port Minnesota de pe Lacul Superior iubește iarna, Deși nu este pentru cei slabi.

brizele care i-au adus porecla de „oraș cu aer condiționat” îți vor răci oasele în timpul iernii și, dacă nu te miști, vei ajunge la fel de rigid ca sculpturile de bronz de-a lungul lacului.

dar în timpul iernii, nimeni nu merge la Duluth să stea în jur.

Duluth este construit pe un deal cu o mulțime de râpe împădurite tăiate de pârâuri. Orașul a transformat ravene în parcuri, care sunt perfecte pentru schi, îmbarcare, tuburi, patinaj, snowshoeing — ai nume.

de îndată ce este suficientă zăpadă, orașul îngrijește 67 de kilometri de trasee de schi fond în cinci parcuri plus Spirit Mountain și mai sunt încă 15 kilometri la Snowflake Nordic Center.

Spirit Mountain are 22 de pârtii de coborâre și a doua cea mai lungă cădere verticală din Minnesota, plus șase benzi de tuburi de zăpadă, un zipline și un coaster alpin.

în mijlocul orașului, există schi alpin mai modest, plus un patinoar de viteză La Chester Bowl, care a avut o dată cinci salturi de schi, inclusiv 115-picior Big Chester, La un moment dat cel mai mare din lume.

Snowshoers ca 43 mile de traseu de drumeții superioare care taie peste Duluth, aproximativ paralel cu Skyline Parkway. Și există patinaj gratuit la Bayfront Park și o duzină de alte patinoare.

în West Duluth, alpiniștii scalează coloane de gheață la Quarry Park, chiar sub secțiunea Brewer Park a traseului superior de drumeții.

cel mai bun lucru? Totul e bine în oraș, niciodată departe de un cappuccino sau bere artizanală.

iarna este, de asemenea, sezonul de vârf pentru viața de noapte, și puteți merge highbrow sau lowbrow. La auditoriul DECC din port, vedeți un concert al Duluth Superior Symphony Orchestra sau Minnesota Ballet.

am fost la Duluth de multe ori în timpul iernii. Odată, un prieten și cu mine am urcat într-o joi pentru a obține tarife la mijlocul săptămânii la Spirit Mountain, care are pante lungi, ondulate și o vedere spectaculoasă a Golfului St.Louis și a parcului Canal.

alergarea mea preferată a fost Timber Cruiser, o alergare intermediară lungă de o milă care se învârte încoace și încolo prin copaci. Prietenul meu a încercat Black-diamond Gandy Dancer și Bear Claw, în timp ce am practicat se transformă pe lung, Extra-larg patru țeavă.

am văzut, de asemenea, un spectacol la Renegade Theatre Company, am făcut cumpărături la piața Dewitt-Seitz de pe Canal Park și am luat cina și zboruri de vin la Bellisio, sub o pictură murală a peisajului italian care a făcut ca iarna să pară departe.

într-o ianuarie, am închiriat o cabană pe malul lacului pe Park Point și am ajuns în oraș la timp pentru a schia traseele luminate de la Lester Park.

a doua zi, am schiat la wilder Magney-Snively Park, la capătul opus al orașului, oprindu-ne pentru a admira vederi panoramice ale Golfului St.Louis de la Ely Peak și Bardon Peak. Apoi am schiat buclele mai blânde la Hartley Nature Center, în centrul orașului.

am făcut cumpărături pe Superior Street, Am băut bere artizanală la Fitger ‘ s Brewhouse, ne-am plimbat pe dunele din fața cabanei noastre și ne-am încălzit cu mochas.

într-un Noiembrie, am schiat la Snowflake Nordic Center și am stat la Fitger ‘ s Inn în vechiul complex de bere, unde am ascultat muzică live și am făcut cumpărături.

și într-un marș, am ajuns la Duluth chiar înaintea unui viscol și ne-am trezit la 20 de centimetri de zăpadă nouă și vânturi de 70 mph.

uimitor, orașul a arat străzile imediat și am putut schia în Parcul Lester în acea după-amiază, urmând urmele altor schiori. Până duminică după-amiază, îngrijitorii orașului ajunseseră pe traseele din Piemont și am putut schia pe catifea proaspătă.

după cum a spus unul dintre semnele de lemn realizate manual de-a lungul traseelor, „ce ar putea fi mai bine?”

sfaturi de călătorie: iarna în Duluth, Minnesota

Schi Alpin: Spirit Mountain are 22 de alergări și o picătură verticală de 700 de picioare, a doua cea mai lungă din Minnesota după Munții Lutsen de pe North Shore, care are o cădere de 1.088 de picioare.

există, de asemenea, un parc de aventură cu tuburi de zăpadă, un tiroliană și un tobogan alpin.

în mijlocul orașului, există un cartier ieftin de schi La Chester Bowl.

schi fond: există trasee îngrijite în Lester Park, Piemont, Hartley Park, Magney-Snively Park, Spirit Mountain și Chester Park. Veți avea nevoie de un permis de schi Minnesota, 10 dolari pe zi, 25 dolari pe an.

există încă 15 kilometri la Centrul Nordic Snowflake administrat privat (și alți 28 peste Râul St.Louis în pădurea Municipală superioară).

de la Grand Avenue Nordic Center la poalele Muntelui Spirit, există zăpadă pe o rețea de trasee în creștere.

pentru mai multe detalii, vezi Cross-country in Duluth.

Snowshoeing: primele 43 de mile ale traseului superior de drumeții traversează orașul. Este minunat pentru snowshoeing la scurt timp după o ninsoare, dar devine rapid ambalate în jos.

foarte mare Magney-Snively Park, doar la vest de Spirit Mountain pe Skyline Parkway, este un loc bun pentru snowshoe.

Ciclism cu anvelope grase: puteți merge pe traseul Duluth Traverse și în parcuri. Închiriați biciclete de la Colegiul St.Scholastica, care închiriază, de asemenea, echipamente de alpinism și echipament de camping de iarnă.

sanie pentru câini: între Duluth și două porturi, canisele de anduranță oferă plimbări în spatele unei echipe, iar pentru puțin mai mult (merită), puteți conduce singur echipa.

alpinism pe gheață: Quarry Park din West Duluth este disponibil pentru alpinism, iar coaliția Duluth Climbers oferă clinici la anual Duluth Ice & mixt Fest.

patinaj: patinajul este gratuit la Bayfront Park din port și alte zeci de patinoare.

cazare: multe moteluri, hoteluri și hanuri oferă oaspeților bilete cu preț redus Spirit Mountain lift. Și verificați ofertele fierbinți ale orașului.

vilele montane asemănătoare copacilor sunt chiar pe Muntele Spirit.

pe Canal Park, Hanul de pe Lacul Superior are o cadă cu hidromasaj pe acoperiș.

pentru o prezentare generală a hotelurilor, a mesei și a altor elemente de bază pentru planificarea călătoriilor, consultați Duluth 101.

Dining: în timpul iernii, este ușor să obțineți o masă la restaurantele de pe Canal Park, spre deosebire de vară. Pentru mai multe, vezi unde să mănânci în Duluth.

viata de noapte: verificați pentru a vedea ce se întâmplă la Duluth Playhouse, Renegade Theater Company și DECC Auditorium pe port.

pentru mai multe, verificați calendarul la Perfect Duluth Day.

detalii: vezi poveștile lui Duluth.