5 Beste Elektriske Smoothtop Ovner og Områder i 2020 [ANMELDELSE]

Forfatter

Metin Ozkuzey

sist endret
17. desember 2020
Del dette

Elektriske smoothtop-serier har brukt tiår som et utrolig populært valg for huseiere rundt om i landet. Deres brukervennlighet og rengjøring, relativt rimelige prispunkter og strømlinjeformet utseende kombinerer en god blanding av verdi og funksjonalitet.

men å velge riktig elektrisk smoothtop-serie for kjøkkenet ditt er ikke lett – det er dusinvis av merker, hundrevis av modeller og priser som spenner fra bargain-kjeller til top-of-the-line. Så hvordan vet du hvilke funksjoner (og prislapper) er verdt? Hva gjør en elektrisk rekkevidde bedre enn den andre?

På Designer Appliances har vi solgt og betjent elektriske serier i mange år. Og fordi 2020 har vært et spennende år for nye produkter fra etablerte merkevarer, bestemte vi oss for å lage denne runden av de beste elektriske seriene som for tiden er på markedet.

men først er det viktig å vite hva som går inn i prosessen med å velge riktig smoothtop-utvalg for deg.

Vår Eksklusive Video: Beste Elektriske Serier Sammenlignet
5 Beste Elektriske Serier

Velge Riktig Elektrisk Rekkevidde

når det gjelder å velge ditt elektriske smoothtop-utvalg, er det seks hovedfaktorer du vil vurdere.

Kokekraft & Rekkevidde
Elektriske serier bruk elementer plassert under koketoppen for å varme opp overflaten og maten. Ovnsdelen av serien er også drevet av strøm og bruker også varmeelementer. I motsetning til hva du kanskje tror, er elektriske elementer i stand til å sette ut like mye varme som gass eller induksjonsområder-selv om det er andre forskjeller vi diskuterer senere.

for din elektriske smoothtop-serie vil du få en blanding av kokekraft og varmeområde. Det betyr at mens hurtigkokende, ultra-varme elementer er gode, vil du også sørge for at rekkevidden du velger, gir deg de lave, finjusterbare temperaturene som lar deg håndtere delikate matlagingsoppgaver. Alle som noen gang har brent sjokolade mens de prøver å smelte den, kan fortelle deg verdien av mild oppvarming.

samsung_ne59r6631ss_3

Størrelse
størrelsen på utvalget ditt er viktig-ikke bare fordi det vil påvirke matlagingsområdet for både platetoppen og komfyren, men fordi du også må ta hensyn til plassen du har tilgjengelig for utvalget. Sørg for å måle ditt nåværende utvalg hvis du erstatter en eksisterende modell, eller måle plassen der ditt nye utvalg skal være. Standardstørrelser for områder inkluderer 30″ og 36″, men det finnes også modeller på større og mindre ender også.

Pålitelighet
Å kunne stole på din elektriske rekkevidde er viktig. Mange kunder har kjøpt serier som har fungert bra på dag 1, men har ikke fortsatt å levere kvalitetsytelse og pålitelighet i årene som kommer. Mange merker av høy kvalitet tilbyr omfattende garantier for å dekke sine områder i tilfelle feil eller andre problemer. Dette er en god ting å se etter, da det er representativt for et merke som tror på kvaliteten på sine produkter.

ge_cafe_ces700p2ms1_7

Features
det handler ikke bare om matlagingskraft—de ekstra funksjonene og oppmerksomheten på detaljer er de tingene som virkelig vil gjøre matlagingsopplevelsen fantastisk. Elektriske funksjoner inkluderer varmeindikatorer, høykvalitets knotter eller digitale kontroller, selvrensende funksjoner, innebygde tilpassede matlagingsprogrammer og WiFi-tilkobling. Du trenger kanskje ikke alle disse funksjonene, men du bør huske på de som betyr mest for deg når du handler for et elektrisk utvalg.

Rengjøring
hvor lett er rekkevidden din å rengjøre? Har ovnen en effektiv selvrensende funksjon? Er koketoppen en enkelt overflate uten irriterende sprekker og sprekker som holder fett? Utvalget ditt går gjennom mye, så regelmessig rengjøring er viktig. Hvis området du velger ikke er rengjøring-vennlig, kan dette bli svært frustrerende over tid. Velg en elektrisk serie som er designet med tanke på rengjøring.

fpeh3077rf__frigidaire_professional_electric_range___stainless_steel_13

Design
Når du Snakker om design, bør du velge et utvalg som du faktisk liker å se på. Det bør være visuelt attraktivt i seg selv samtidig legge til det generelle utseendet på kjøkkenet. Hvis du har eksisterende apparater, må du sørge for at finishen passer til kjøleskapet og oppvaskmaskinen. Dette vil gi kjøkkenet et enhetlig, high-end utseende som er vanskelig å slå.

Trenger Du En Gasskomfyr I Stedet?
Unngå kostbare feil!

Beste Gassområder

Våre Valg

Klar til å finne ut de fem beste elektriske smoothtop-områdene for 2019? La oss komme i gang.

1) Cafe CES700P2MS1 30 «Skyve Inn Elektrisk Rekkevidde

ge_cafe_ces700p2ms1_4-1

Produkt Sted Holder

Cafe ER GE high-end apparatet forlaget selskap, og deres 30″ slide-in topper vår liste over elektriske områder for en grunn. Det kan ikke bare skryte av high-end kraft og matlagingsevne, men også luksuriøs visuell stil og funksjoner for å starte opp. Kant-til-kant-platetoppen i glass er slank og strømlinjeformet, med Et Power Boil-varmeelement for hurtigkoking av vann. I ovnen kan Du Nyte Ekte Europeisk Konveksjon med Presis Luft som er designet for jevnt å varme opp mat for baking og steking i verdensklasse.

som med de fleste high-end apparater i disse dager, Denne Cafe modellen er også svært tilkoblet. Den lar deg synkronisere med din favoritt digital assistent enhet eller smarttelefon for å fjernstyre området.

2) Frigidaire Profesjonell FPEH3077RF 30″ Elektrisk Rekkevidde

fpeh3077rf__frigidaire_professional_electric_range___stainless_steel_5

Product Place Holder

Frigidaires navn kan fremkalle tanker om gammeldags og utdaterte apparater, men det er ikke noe gammeldags om dette high-end-serien. MED 5 brennere, to av dem koblet til griddle eller stor pan-matlaging, HAR FPEH3077RF Også PowerPlus Konveksjonskoking, en innebygd temperaturprobe, Frigidaires unike PowerPlus forvarmingsfunksjon for lynrask forvarming, og ekstra luksusfunksjoner som flekkfast rustfritt stål og PowerGlide-rack som glir ut for å gjøre det enkelt og trygt å få tilgang til varme retter.

3) Samsung NE59R6631SS

samsung_ne59r6631ss_4

Product Place Holder

Denne Samsung-modellen kan virke grei, men det er støttet Opp Av Samsungs satsing på kvalitet og høyteknologiske funksjoner som gjør dette til et smart valg for ethvert hjem kjøkken. Det er også rimelig, noe som gjør det tilgjengelig for flere huseiere uten å bryte banken. Den har fem varmeelementer, en 5.9 c.ft. stor kapasitet ovn, konveksjon matlaging, selvrensende modus, rask koke evner, og en rustfritt stål finish for et moderne utseende. Totalt sett er det et flott budsjettalternativ for en elektrisk rekkevidde.

4) Bosch HEI8056U 800 Series 30″ Slide-In Range

bosch_hei8056u_800_series_30_electric_slide_in_range_1

Produkt Plassholder

Bosch er et høyt respektert merke i en verden av apparater, og denne imponerende elektriske serien gjør DET enkelt Å Se HVORFOR. Det er slide-in design eliminerer bakpanelet for en sømløs utseende på kjøkkenet, og det har elementer t hat kan byttes mellom 6″ og 9 » diameter. 11 spesialtilpassede tilberedningsmoduser gjør gourmetmat enkelt, mens konveksjonslaging og rask forvarming gjør ovnen så fleksibel som du trenger den. Samlet sett er Dette En høy kvalitet oppføring Fra Bosch i verden av elektriske serier.

5) GE JB860SJSS 30 «Frittstående Dobbel Ovn Rekkevidde

jb860sjss__ge_30_free_standing_electric_double_oven_convection_range___stainless_steel_2

Produkt Sted Holder

Opptar mellomtone av pris, men tilbyr high-end funksjoner, DENNE GE 30″ dobbel ovn lar deg lage to forskjellige måltider samtidig. Og med fem koketoppbrennere, en av dem designet for hurtigkokende kraft, har du all matlagingsfleksibiliteten du trenger. Når det gjelder stil, er denne modellen tilgjengelig i seks forskjellige fargemønstre, inkludert rustfritt stål ,og du vil elske det slanke, svarte glansinnredningen i ovnen (og den innebygde selvrensende funksjonen.

Endelig Dom

Borte er dagene av elektriske platetopper blir vurdert førsteklasses alternativer for områder. Disse elektriske smoothtop-seriedesignene har alle avanserte stylinger, avanserte funksjoner, kraftige matlagingsevner og bekvemmeligheten du trenger for å få jobben gjort og nyte å gjøre det mens du er på kjøkkenet. Velg riktig alternativ for ditt budsjett og behov, og du vil bli fornøyd i årene som kommer.

Har du spørsmål? Nå ut til en Av Våre Designer Apparater eksperter i dag.

Vanlige Spørsmål

er elektriske områder verre enn gass eller induksjon?
mens elektriske koketopper noen ganger har fått et rykte som «billig» eller «low-end» – alternativet, er det ganske enkelt ikke tilfelle. Mange brukere velger elektriske platetopper for bekvemmeligheten og funksjonene de tilbyr, og mange high-end merker produserer elektriske platetopper i verdensklasse.

hva er forskjellen mellom et elektrisk område og et induksjonsområde?
selv om elektriske serier og induksjonsserier ser like ut, varmes koketoppseksjonene opp på forskjellige måter. En elektrisk koketopp bruker strøm til å varme opp spoler eller varmeelementer under koketoppoverflaten, som igjen varmer opp koketoppen og kokekaret plassert på den. En induksjonstopp, derimot, bruker induksjon og magnetisme for å overføre energi fra koketoppen direkte inn i kokekaret. Både induksjon og elektriske områder vil bruke enten strøm eller gass for å varme ovnen, teknisk gjør dem ‘dual fuel’ områder.

hva er den beste måten å rengjøre min elektriske rekkevidde på?
du kan kjøpe keramiske rengjøringsløsninger som er utviklet spesielt for elektriske platetopper, og vi anbefaler disse for å fjerne bakte flekker uten å skade platetoppoverflaten. Når det gjelder ovnen, har mange en selvrensende funksjon som oppvarmer ovnen til høye temperaturer i en lengre periode for å brenne bort bakt fett og matpartikler. Dette kan bidra til å unngå røykfylt matlaging i fremtiden.

Bli Med I Samtalen

Se hva Andre Designer Apparater lesere sier.

SIDENOTE. Dette innlegget ble opprinnelig publisert 16.juli 2019. Vi oppdaterer imidlertid innholdet vårt jevnlig når vi tester flere produkter og nye modeller blir utgitt. Vi lytter også til tilbakemeldinger fra våre kunder og gjør endringer i våre produktanbefalinger basert på deres erfaringer. Så ikke bli overrasket hvis du ser noen gamle kommentarer nedenfor! Siden leserkommentarer bidrar til emnet, har vi bestemt oss for ikke å slette dem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.