ADT Blue Wireless Outdoor Camera review: De meeste Beveiligingscamera ‘ s hebben een abonnement nodig om de detectiefuncties te krijgen die standaard zijn op dit model

de Blue Outdoor Camera is een stevige, op batterijen werkende beveiligingscamera die deel uitmaakt van het Blue by ADT Doe-het-zelf thuis beveiligingssysteem.

de camera biedt een beeldveld van 130 graden en 1080p Hoge definitie video. Aangepaste bewegingszones, gezichtsherkenning en tweerichtingsgesprekken zonder extra kosten. Met veel camera ‘ s, als die eerste twee functies worden aangeboden op alle, kosten extra in de vorm van abonnementen.

u kunt de camera alleen gebruiken of met de uitstekende ADT blauwe binnencamera en ADT blauwe deurbelcamera die we eerder hebben bekeken. Het kan ook worden opgenomen in een breder Home security Systeem met een basiseenheid, toetsenbord, en een verscheidenheid aan sensoren van ADT DIY Divisie, Lifeshield. Als je de laatste route, professionele monitoring is beschikbaar op een maand-tot-maand basis op $ l9. 99. Deze optie verhoogt ook de video-opslag in de cloud van één dag naar 30 dagen. Als je gewoon meer video-opslag wilt, kun je 60 dagen cloudopslag krijgen voor $2,99 per maand per blauwe camera, of $12.99 per maand voor een onbeperkt aantal blauwe camera ‘ s.

deze recensie maakt deel uit van TechHive ’s verslag van de beste thuis Beveiligingscamera’ s, waar u beoordelingen van concurrerende producten vindt, plus een koopgids voor de functies die u moet overwegen bij het winkelen.

Als u alleen maar meer video-opslag wilt, kunt u gebruikmaken van microSD-kaartsleuf. Het is geschikt voor kaarten met maximaal 128 GB aan opslagruimte en is dubbel nuttig bij gelegenheden waar uw verbinding met het internet mislukt. Het nadeel van het vertrouwen op lokale opslag, echter, is dat als een dief steelt de camera, het forensisch bewijs van de misdaad gaat met de camera.

Martyn Williams / IDG

de ADT Blue buitencamera is uitgerust met een weerbestendige microSD-kaartsleuf die plaats biedt aan een geheugenkaart van 128 GB.

installatie

de camera aan de praat krijgen was eenvoudig. De eerste taak is om de batterij op te laden via een USB-oplader. De kabelconnector is niet waterdicht, dus het is niet geschikt voor permanente verbinding, tenzij de camera ergens droog wordt geïnstalleerd. Momenteel is er geen voorziening voor het aansluiten van een zonnepaneel dat de batterij kan druppelen als de zon schijnt. Batterijvermogen, aan de andere kant, geeft u veel flexibiliteit als het gaat om het monteren van de camera. En dankzij de balbevestiging waarop de camera zit, kan deze zelfs ondersteboven worden gemonteerd vanaf een plafond of dakspant. Als je dat doet, software in de app kan worden ingesteld om de afbeelding te spiegelen, zodat alles lijkt de juiste weg omhoog.

verbinding maken met Wi-Fi is ook eenvoudig. De app companion smartphone genereert een QR-code die de inloggegevens van het netwerk codeert. Je zet gewoon de code voor de camera, en het herkent het, decodeert het, en maakt verbinding met uw thuisnetwerk.

In gebruik

het beeld van de camera was scherp en ik had geen klachten. In goed licht, de high-definition foto echt te zien. ‘S nachts was het infraroodbeeld voldoende, maar niet zo goed als overdag.

Martyn Williams / IDG

een dagbeeld vanaf de ADT blauwe buitencamera.

een van de grootste problemen die ik meestal geconfronteerd met beveiligingscamera ’s is constant triggering als auto’ s rijden op en door de straat voor mijn huis. De aangepaste bewegingsdetectiezones van de Blue Outdoor hebben hier echt geholpen, waardoor ik een aangepast gebied kon tekenen met het bereik van de bewegingssensor van 5 meter (16,4 voet) dat de straat uitsloot, zodat de camera alleen werd geactiveerd wanneer er beweging plaatsvond binnen het gedefinieerde gebied. In mijn geval was dit mijn voortuin.

het type en het aantal waarschuwingen kunnen ook worden aangepast op de smartphone-app. Gebruikers kunnen bepalen wanneer ze bewegingswaarschuwingen alleen ’s nachts krijgen, bijvoorbeeld, of’ s middags wanneer uw kinderen thuiskomen van school. Dit is een stuk complexer dan de bewegingsdetectie-instellingen op een typische batterij-aangedreven buitencamera.

Martyn Williams / IDG

ADT ‘ s blauwe draadloze buitencamera (rechts) naast een Nest Cam Outdoor.

een van de nadelen van een batterij aangedreven is dat het zal moeten worden opgeladen zo nu en dan. Hoe vaak dat nodig is, hangt af van waar het is geïnstalleerd. De levensduur van de batterij zal het langst zijn in een gebied met een goede Wi-Fi-dekking en weinig beweging om de camera te activeren. Omgekeerd zal het kortst zijn in een gebied met een zwak Wi-Fi-signaal of een gebied waar het constant wordt geactiveerd door beweging. U kunt het bereik van de camera uitbreiden door ADT ‘ s $50 range extender te implementeren, die ook dient als een tweede klokkenspel voor de Blauwe slimme deurbelcamera van het bedrijf.

ADT zegt dat de batterij van de Blauwe buitencamera drie tot zes maanden moet meegaan op een enkele lading, wat het verschil in het aantal triggers weerspiegelt. Dat is goed genoeg om op te laden om geen ergernis te worden. Ik kon het niet testen voor zo lang, maar in de paar weken die ik gebruikte het de batterij niet aanzienlijk afgebroken.

Martyn Williams / IDG

ADT zegt dat de schroefgaten aan weerszijden van het USB-oplaadpunt van de camera zijn ontworpen voor “future Blue by ADT accessories.”Kan een accu-opladen zonnepaneel ver weg zijn?

interessant is dat de USB-connector op de batterij een rubberen pakking heeft en aan beide zijden gaten heeft die klaar lijken te zijn voor een waterdichte kabel. Ik vroeg ADT over dit en ze zeiden dat het “ter ondersteuning van de toekomst Blauw door ADT accessoires,” dus ik verwacht een soort van extra vermogen optie zal komen op een bepaald punt.

Mag ik een zonnepaneel voorstellen?

bijgewerkt op 7 April 2020 om te melden dat we hebben leanred dat de ADT Blue Outdoor Camera, ADT Blue Indoor Camera en ADT Blue Doorbell Camera worden geleverd met 30 dagen opslag van videoclips in de cloud, maar dat promotieaanbod eindigt na 30 dagen en verandert in 24 uur cloudopslag. Kopers die extra opslagruimte willen of nodig hebben, kunnen 60 dagen clipopslag in de cloud krijgen door $2.99 per maand per camera te betalen of $12.99 per maand voor een onbeperkt aantal ADT Blue Beveiligingscamera ‘ s. Klanten moeten ingelogd zijn op hun accounts om hun opslagopties te wijzigen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.